ZASADY OGÓLNE

1. Najważniejszą osobą w grupie jest dowódca;

2. W grupie panują:

       Rygor wojskowy,

       Hierarchia stopni wojskowych;

       Każdy jest zobowiązany stawić się na trening wyznaczony przez dowódcę (min. 2 razy w miesiącu);

4.  Nieobecności na treningach zgłaszamy najpóźniej 2 dni przed wyznaczoną datą;

5. Osoba wykazująca się brakiem zaangażowania tj. liczne nieobecności, brak samorozwoju/samorealizacji, może skutkować wykluczeniem z grupy;

6. Przed oraz w trakcie treningów i spotkań panuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz substancji psychoaktywnych. Ponadto spożywanie dopalaczy oraz narkotyków skutkuje wydaleniem z grupy, bez możliwości ponownego przyjęcia;

7. Od członka grupy wymaga się:

      Zdrowego rozsądku,

      Zaangażowania,

      Dostosowania się do panujących zasad, reguł i regulaminu,

      Godnego reprezentowania grupy również w życiu codziennym, poprzez nienaganną postawę;

 

ZACHOWANIE PODCZAS MISJI/TRENINGÓW/ZLOTÓW ITD.

1. Dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych;

      Bezwzględnie wymagana jest osłona oczu (osoba bez okularów ochronnych nie zostanie dopuszczona do udziału w       zabawie),

      Broń traktujemy jakby była naładowana ostrą amunicją;

2. Podczas postoju:

      Nie celujemy do innych,

      Zawsze zabezpieczamy broń;

3. Role play (z ang. odgrywanie roli)- każdy ma określoną funkcję i zadania, które musi wykonać;

4. Zostawiamy po sobie porządek tj. nie śmiecimy, nie niszczymy;

5. Podczas zlotów funkcjonują dodatkowe przepisy:

      Zakaz spożywania alkoholu do godziny 18:00, później za zgodą dowódcy,

      Osoby palące palą w miejscach do tego przeznaczonych;

 

LIMITY FPS 

LIMITY FPS

MIERZONE NA KULKACH 0.20g

W środowisku zostały wprowadzone limity fps.

szturmówki

<360 fps - w budynku bez ograniczeń

360-380 fps - w budynku tylko pojedynczy

380< fps - bez możliwości strzelania w budynku

<430 fps - ogień ciągły poza budynkami

430-500 fps - TYLKO pojedynczy ogień

powyżej 500 fps - zakaz używania

ad. szturmówki - za szturmówkę uznaję się wszelką replikę karabinku półautomatyczne/automatycznego którego magazynek nie jest uznawany z drum i wyglądem przypomina pistolet lub karabinek automatyczny

def: pistolet automatyczny (odnoszący się do broni ostrej)

Pistolet automatyczny - krótka broń automatyczna o cechach zarówno pistoletu maszynowego (możliwość prowadzenia ognia seriami) jak i pistoletu samopowtarzalnego (wygląd i wymiary).

def: karabinek automatyczny (odnoszący się do ostrej)

Karabin (Karabinek) automatyczny – rodzaj broni strzeleckiej mogącej strzelać ogniem pojedynczym i seriami, strzelającej nabojem pośrednim lub karabinowym, nazywany też karabinem (karabinkiem) szturmowym.

karabin snajperskii/karabin wyborowy

podobne zasady jak w szturmówkach (w przypadku posiadania trybu automatycznego)

>600 fps (ogień pojedynczy) - zakaż używania

def: karabin snajperski/karabin wyborowy (odnoszący się do ostrej)

Karabin wyborowy (karabin snajperski, karabin strzelca wyborowego, pot. snajperka) – karabin przeznaczony dla strzelca wyborowego w celu prowadzenia ognia pojedynczego na dużą odległość, z dużą precyzją, używany do likwidowania pojedynczych, istotnych dla przeciwnika celów (głównie osób), w odległości do kilkuset metrów.

karabinki/karabiny wsparcia

podobne zasady jak w szturmówkach (w przypadku posiadania trybu automatycznego)

>450 fps - zakaz uzywania

ad. karabinek/karabin wsparcia

replika posiadająca magazynek typu drum lub podobne (np do RPK itd)

def: karabinek maszynowy (odnoszący się do ostrej)

Lekki karabin maszynowy (lkm) – rodzaj karabinu maszynowego, lżejszego od ciężkiego karabinu maszynowego. Jest wyposażony w dwójnóg i kolbę, podobnie jak ręczne karabiny maszynowe, lecz jest od nich cięższy.

def: karabin maszynowy (odnoszący się do ostrej)

Karabin maszynowy (km, kaem) – samoczynna, zespołowa broń palna strzelająca amunicją karabinową o kalibrze do 20 mm. Karabiny maszynowe bardzo często są zasilane taśmą nabojową, gdzie umieszczona jest amunicja.

pistolet/broń boczna

do 350 fps - bez ograniczeń

350< fps - uznawane jako szturmówki

def: pistolet (odnoszące się do ostrej)

Pistolet (fr.) – krótka, ręczna broń palna, z wyjątkiem rewolwerów, na nabój słabszy od karabinowego[1]. Przeznaczona do walki (zarówno ataku jak i obrony) na niewielką odległość (do 50 m), a także do wymuszania posłuszeństwa na polu walki. Charakteryzuje się krótką lufą, małymi gabarytami i chwytem (rękojeścią) przystosowanym do strzelania z jednej ręki.

ad. broń boczna (odnoszące się do asg)

Wszelkiego rodzaju pistolety, pistolety maszynowe, krótkie karabinki szturmowe itd, które zastępują replikę główną podczas walki (np. snajperki)

używamy myślenia - jeśli ktoś ma replikę 450 fps to nie że poza budynkiem może sobie strzelić na odległość 10 metrów, bo w końcu jest poza budynkiem itd

mierzone na kulkach 0,2g - każda replika

jeśli ktoś nie ma repliki przystosowanej do budynku/terenu cqb - musi mieć replikę boczniaka

 

"G.O.D Bielik" >>> KONTAKT: asgkurowo@gmail.com
© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl